2010. március 10., szerda

Tájékozottság

Valahogy a kezemre játszik az élet, megint egy sztori, ami pont ide vág: pár napja felhívtak, hogy tönkrement a család mosógépe, mi a teendő? Majdnem rávágtam, hogy vigye tán szervizbe, de akkor tovább kérdezett, hogyan fizettetheti ki a biztosítóval. Visszakérdeztem, hogy milyen biztosítása van-hiszen nagy értékű háztartási gépre létezik már ún. garancia biztosítás. Kiderült egy "szimpla" lakásbiztosítás, de amikor kötötték elhangzott, hogy háztartási gépekre is szolgáltat. Önmagában véve az info teljesen korrekt: szolgáltat HA biztosítási esemény történt. Pl. villámcsapás.
Na itt jön be a TÁJÉKOZOTTSÁG kérdése, amiről beszélni szeretnék, és főleg azért, mert biztos, hogy a telefonáló csalódottan tette le a kagylót, és azt érezte becsapták, mert egy fél mondatot ragadott csak meg. Értéktelen és rossz dolog a biztosítása? Ettől biztos nem, de ő mégse így éli meg, és lehet, hogy holnap elmegy és felmondja. Jól jár? Vélhetően nem, hiszen innentől kezdve ennyi védelme se lesz.
Mi a megoldás akkor?
Tájékozódjon! Nem szégyen kérdezni, hiszen Önnel szemben egy "szakértő" ül, akinek kötelessége Önt felvilágosítani. Ha pedig úgy érzi, az aki biztosítást közvetít Önnek nem érti a dolgát, javaslom ne legyen szégyellős,ne kösse meg, kérjen tanácsot, korrekt választ ha valami nem világos! Legyen tájékozott!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése