2010. február 26., péntek

A biztosítás tartalma

Láttuk, hogy mekkora szerepe van a biztosításban az eltelt időnek-de legalább ennyire fontos: mi van benne? Milyen károk, események bekövetkeztekor szolgáltat? Illetve: mikor nem? Sokszor láttam hogyan adtak el "hangzatos"szolgáltatásokat az ügyfélnek "olcsón", közben kiderült ilyenre már volt neki másik két szerződése. Tételezzük fel, Ön köt egy lakásbiztosítást, adnak hozzá "grátisz" egy bankkártya biztosítást-bár az ügyfél bankszámlájához a bank is adott, sőt a hitelkártyájának is van ilyenje, közben arról elfelejtik tájékoztatni, hogy a biztosítása egyébként a tető beázásra ebben a formában egy fillért se fog fizetni, mert azt a kiegészítőt meg nem ajánlották, bár az tényleg ingyen volt. Mit tehet ilyenkor? Utólag persze lehet dühöngeni, de kár...viszont előtte is lehet tájékozódni. Hogyan? hiszen nem értek hozzá-mondhatná Ön és joggal. Egy tipp: óvakodjon attól, ha valaki csak egy konstrukciót ajánl. Itt most nem az ügynök ellen beszélek, hiszen minden biztosítónak szinte minden biztosítás típusban 2-3 variációs lehetősége van, tehát egy jól felkészült biztosítási ügynök,könnyedén be tud Önnek mutatni saját cége termékeiből is többet. Ha nem teszi, legyen gyanús: nincs képben,vagy saját zsebe jobban érdekli, mint az Ön érdeke.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése